_ با کمپانی بهینه سازی همیاری کنیم یا این که سئوکار فریلنسر؟
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

_ با کمپانی بهینه سازی همیاری کنیم یا این که سئوکار فریلنسر؟

با کمپانی seo همیاری کنیم یا این که سئوکار دوره آموزش سئو  فریلنسر؟اینکه با یک سئوکار همیاری فرمایید یا این که با یک کمپانی seo، تصمیم فردی خودتان میباشد و خب هرکدام مزایا و معایب خودش را داراست. به عنوان مثال همیاری با سئوکارهای فریلنسر یا این که به عبارتی دورکار، مقداری ریسکی میباشد البته خب در طرف مقابل، مدام هزینه سرویس ها seo در موسسات بیشتر از هزینه خدماتی میباشد که سئوکارهای فریلنسر و آزادکار عرضه میکنند. به این ترتیب اینجا بایستی فی مابین ریسک و هزینه یکی‌از را تعیین فرمائید.
_ پیش از همیاری به چه چیزی دقت کنیم؟

مهمترین چیز پیش از تعیین یک سئوکار یا این که کمپانی برای سپردن پروژه تارنما تان به آنان، مثال کارهاست! در واقع پیش از اینکه هر سیرتکامل قراردادی با طرف مقابل ببندید، می بایست به طبع مثال شغل های شان را مشاهده کرده و مطمئن گردید که به هیچ عنوان این اشخاص صلاحیت مورد نیاز برای همیاری را دارا هستند یا این که خیر. ضمنا حتی سفارش می‌کنم درصورتی که شخص یا این که کمپانی، سایتی را تحت عنوان مثال کارش به شما معرفی کرد، با مالک وبسایت متبوع تماس گرفته و خلال مطمئن شدن از صدق این داعیه، تجربیات اش در همیاری با این موسسه یا این که شخص سئوکار را بپرسید.

خلال این، مطلقا تفاهم نامه سفت و جامعی بنویسید و به هیچ وجه تا پیش از عقد تفاهم نامه، به طرف مقابل هزینه پرداخت نکنید. یادتان باشد که در بخشی از این تفاهم نامه، طرف مقابل بایستی بیان نماید در شکل متفحص نشدن تعهدات (بهینه سازی شدن روی لغات متبوع) می بایست کلیه یا این که بخشی از هزینه ها را به شما برگرداند.
_ از کدام حرف ها بترسیم؟

می‌خواهم 2 گزاره را به شما معرفی کنم که به محض شنیدن شان از دهن یک سئوکار، بایستی ارتباط تان را با وی انقطاع نمائید!

پاراگراف نخستین: شمارا روی کلمه ها متبوع به پیوند 1 می‌بریم! راستش را بخواهید حتی دیرین ترین و با سابقه ترین سئوکارها در سطح اینترنت فارسی و انگلیسی هم تعهد به بردن تارنما شما به لینک و پیوند 1 نمیدهند. خیر اینکه به پیوند 1 وصال نشدنی باشد، اتفاقا در کلیه پروژه های ما و دیگر شرکت های، وب سایت روی اکثری از لغات به پیوند 1 می رسد. البته هنگامی سئوکاری تعهد می‌دهد که شمارا روی همگی لغات به پیوند 1 می برد، می بایست شک و تردید فرمائید زیرا اینگونه چیزی با اعتنا به فضای رقابتی، احتمال آغاز عمل دیگر رقبا و… عملا ناممکن میباشد.

گزاره دوم: در کمتر از 1 ماه به کاغذ 1 میرسیم! مشاهده کنید، همان گونه که فراتر هم گفتم شیوه هایی از بهینه سازی به نام seo کلاه سیاه وجود دارا‌هستند که گوگل به شدت با آن ها مخالف میباشد. اما خلل اینجاست که هنوز چند تکنیک کلاه سیاه وجود داراست البته گوگل نتوانسته آن‌ها را تشخیص بدهد. متاسفانه بعضا سئوکارها این تکنیک ها را حافظه گرفته و به امداد شان وبسایت صاحبکار را در بازه زمانی کوتاهی به کاغذ 1 می برند. نکته مهمی که بایستی بدانید این میباشد که اکثر وقت ها این تکنیک ها همانگونه که سریعا شما‌را به ورقه 1 می برند، سریع هم سبب ساز کاهش درجه تان میگردند. در حالی که در شرایطی که وبسایت تان را به صورت اصولی بهینه سازی نمایند، ماه ها و حتی سال ها بعداز اتمام پروژه هم در برگه 1 باقی می مانید.
2_ یادگیری بهینه سازی

یادگیری سئواما دو‌مین طریق برای seo کردن وبسایت، این میباشد که خودتان دست به شغل گردیده و این مهارت را خاطر بگیرید؛ دقیقا مثل کاری که خیلی از صاحبان استحصال و شغل های اینترنتی میکنند. در صورتی اینگونه قصدی دارید، 2 رویه در مقابل تان وجود داراست:
_ یادگیری مجانی

یادگیری مجانی اکثر وقت ها به امداد منابع بدون پول در سطح اینترنت فارسی و انگلیسی ایفا می گردد. از جمله وب سایت هایی که زمان های بدون پول کوتاه دوران برگزار میکنند یا این که ویدیوهای یوتیوب. راستش را بخواهید تبدیل شدن به یک سئوکار از روش منابع بدون پول، در سکو اولیه زمان بر و در جايگاه دوم طاقت فرسا میباشد. چراکه هیچ کدام از این منابع اصول اصلی seo مثل استراتژی بک پیوند سازی، تکنیک های کلاه خاکستری و… را به شما فراگیری نمیدهند. ولی خب اینطور هم وجود ندارد که هیچ چیزی درین مسیر خاطر نگیرید و نتوانید به یاری آموخته ها تارنما را seo نمایید.

نکته: به لحاظ اینجانب در‌صورتی‌که تصمیم تان برای یادگیری بدون‌پول دورازشوخی میباشد، دستکم به سراغ کلاس های کارآموزی بروید.
_ کمپانی در زمان

راه حل دوم ولی کمپانی در زمان های آموزشی میباشد. این عصر ها به صورت تخصصی و بی نقص کلیه چیز را در زمینه ی بهینه سازی به شما یادگرفتن داده و عملا به یک سئوکار تبدیل تان میکنند. در شرایطی که بدین مسیر عشق و علاقه دارید، مطلقا نوشته‌ی علمی مقایسه عصر های سئوی فارسی را بخوانید تا از فی مابین زمان هایی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، شایسته ترین شان را تعیین کرده و در آن کمپانی فرمائید.

حرف آخر
درین نوشته‌ی‌علمی عملکرد کردم به گویش معمولی و به شایسته ترین صورت ممکن معنا بهینه سازی را به شما یادگرفتن داده و درباره‌ی چیستی آن توضیح بدهم. در صورتی‌که هنوز هم سوالی در زمینه ی بهینه سازی و دیگر جزئیات آن دارید، پرسش خودتان را در نصیب ایده ها بیان نمایید تا در کوتاه ترین مجال به آن جواب دهم. امیدوارم از رسیدگی این مقاله لذت برده باشید.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: